📧 БЕЗПЛАТНО обучение по имейл 📧

 

Разкажете ни нещо за себе си!?!

📑 Това подканване към вас – да разкажете нещо за себе си по време на интервю за работа, не е никак случайно.

Най-вероятно, се чувствате объркани. Първите ви мисли са – какво точно трябва да кажа? Интервюиращият има моята автобиография, запознал се е с професионалния ми опит – какво да му разкажа за себе си.

Объркването идва от това, че вие получавате покана да представите себе си, без някой да ви даде конкретна рамка – за коя част от вашия професионален живот точно, е необходимо да говорите.

📑 Преди да предприемете действия по смяна на работното място, по търсене на нови възможности, е необходимо да обмислите няколко изключително важни неща.

Последното от тях е – как се пише автобиография!

Няма смисъл да плащате и да изготвяте автобиографията си, чрез специализирани софтуери, които ви предлагат ключови думи и цели изрази.

Защо, да не го правите?

Причината, е една единствена – по време на интервюто, вие ще трябва да се аргументирате за всичко написано в нея!

Преди да сте възразили, нека да си кажем истината:

Да! Добре подготвеното CV, е причината да бъдете поканени на интервю, но какво се случва, когато срещата с интервюиращия започне.

Колко пъти, още по време на интервюто сте усещали, че не се представяте добре?

Знаете, че отговаряте на изискванията, притежавате необходимите знания и умения, имате постижения, количествени и качествени резултати, но не знаете как да ги формулирате, така че да предизвикате интерес към вас, не знаете как да ги оформите, и да ги изкажете по един аргументиран начин.

Как да се подготвим за интервю за работа?

📑 За да не попадате повече в такива ситуации, е необходимо:

  • да анализирате професионалния си опит;
  • да сте наясно с притежаваните от вас преносими умения, и как те са приложими към позицията, за която кандидатствате;
  • да идентифицирате подходящата за вас работна среда;
  • да си подготвите въпроси, които ще ви помогнат да се уверите, че позицията и компанията, коренспондират на вашите очаквания;
  • да бъдете уверени в себе си!

ДА! Процесът по подготовка преди явяване на интервю за работа, е изключително задълбочен. Особено, в случай, че за вас кариерното развитие е важно.

Необходимо е да отделите време! В противен случай, за вас ще бъде изключително трудно да се представите, и да намерите правилния път, по който да използвате опита си, така че да напреднете в кариерата, и да можете да се възползвате от възможностите на пазара. Все така, ще чувате въпроси, в чиито отговори няма да сте сигурни!

📑 Какво ще получите, вземайки участие в това БЕЗПЛАТНО обучение по имейл?

  • 6 видеа, чрез които ви предоставям синтезирана най-важната информация, свързана с вашата подготовка;
  • 4 работни файла, които ще ви помогнат да: анализирате професионалния си опит; да идентифицирате притежаваните от вас преносими умения; да помислите и постигнете яснота, по отношение на подходящата за вас работна среда; да обобщите цялата информация и да тръгнете уверено към следващото интервю за работа, на което сте поканени.

📝 Допълнително ви предоставям списък с въпроси, които е необходимо да зададете на интервюиращия, за да се уверите, че позицията и компанията, коренспондират на вашите очакания.

Можете да заявите участието си, като попълните формата по-долу:

📑 Нека да ви кажа няколко думи и за себе си:

Казвам се Галина Кацарска, както най-вероятно вече знаете😊

Имам 11 години опит в областта на човешките ресурси, като през цялото това време съм се занимавала с подбор на персонал. Сертифициран професионалист съм от Българска асоциация за управление на хора; Сертифициран обучител, както и сертифициран кариерен консултант по международната програма Global Career Development Facilitator (GCDF) и НЛП практик.

Професионалният ми опит е в следните области на човешките ресурси: Администриране на служители; Разработване на политики и процедури, адаптирани за конкретна фирмената култура и нужди; Изграждане на политики за въвеждане на нови служители и подкрепа в процеса; Изграждане на менторски процес; Обмяна на знания, умения и опит между служителите на организацията; Оценяване на служители и кариерно развитие (идентифициране на силни страни и таланти, както и области, които се нуждаят от подобрение); Одитиране на трудови досиета.

Задълбочените ми интереси са в областите: фирмена култура, организационно поведение, изграждане на работодателска марка, обучение и развитие на служители/екипи.

Опитът ми в областта на подбора е в следните компании/индустрии:

  • retail компании;
  • административни, офис и бизнес дейности;
  • дигитален маркетинг и реклама (Facebook и Google експерти, copywriter-и, графични дизайнери и key account мениджъри);
  • igaming и казино индустрията (Affiliate мениджъри, Онлайн казино асистенти, PSP, както и CRM специалисти);
  • центрове за обслужване на клиенти;
  • счетоводство, одит и финанси;
  • логистика и спедиция;
  • автомобили, автосервизи и бензиностанции.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *