Запишете се за предстоящата Работилница: “Подготовка за явяване на интервю за работа”:
📅 Начало: 21.10.2024 г.
📍 Място: Онлайн
📅 Датите за провеждане на онлайн срещите са:
➡️ 27.10.2024 г.
➡️03.11.2024 г.
➡️ 10.11.2024 г.
⏰ Онлайн срещите са с продължителност 2,5 астрономически часа – от 10:00 ч. до 12:30 ч.
Попълнете формата по-долу, за да се регистрирате като участник в Работилницата:
💼 Работилница „Подготовка за интервю за работа“ + 🎁 Бонус – Уебинар с продължителност 2,5 астрономически часа „Как да подготвим професионални автобиография и мотивационно писмо.“
🌟 СПЕЦИАЛЕН БОНУС за първите 10 включили се участника 🌟
Персонална едночасова кариерна консултация по време, на която ще получат конкретни насоки за избрания от тях кариерен път, преглед и обратна връзка за изготвените автобиография и мотивационно писмо. Отговор на всички им притеснения и въпроси, по отношение на процеса по подбор.
🎯 Целта на работилницата е да ви подготви за успешно явяване на интервю за работа, чрез практически насоки и задълбочено разбиране на процеса на подбор на персонал.
📑 Работилницата ще се проведе в затворена Facebook група и Google meet!
Групата ще бъде запазена и след края на работилницата. Участниците ще могат да задават въпроси и да споделят прогреса си.
Регулярно ще се публикуват важни материали, свързани с кариерното развитие.
Съдържание на работилницата:
1. Анализ на обявите за работа
- Ще се научите да четете и анализирате обявите за работа и да преценявате до каква степен конкретно обявена вакантна позиция е подходяща за вас.
- Всеки един от участниците ще направи анализ на обява, към която проявява интерес, и ще получи персонална обратна връзка.
2. Изготвяне на професионални автобиография и мотивационно писмо
📽️ Уебинар с продължителност 2,5 астрономически часа.
- Всеки от участниците ще се научи как да изготвя автобиография и мотивационно писмо.
- Също така, ще получат файл, който е проектиран по начин, който ще им помогне методично да оценят всяка една работна позиция, която са заемали.
3. Анализ на подходящата работна среда
- Всеки от участниците ще анализира подходящата за него работна среда.
- Ще бъде засегната в детайли темата, свързана с токсичната работна среда, и как да я разпознаваме още по време на интервю за работа.
4. Подготовка за явяване на интервю за работа
- 🎭 Ще надникнем „зад кулисите“ – как се създава вакантна длъжност в една компания, как се анализира и преценява какви конкретни професионален опит, знания и умения е необходимо да притежават кандидатите за работа.
- Как се подготвя специалистът по подбор на персонал преди срещите с кандидатите за работа.
- ❓ Ще бъде поставен специален акцент върху разбирането – как се съставят въпросите, които биват задавани на кандидатите за работа по време на интервю, спрямо конкретна позиция.
- Какво очакват да чуят специалистите по подбор, и как преценяват дали даден кандидат е подходящ за обявената вакантна позиция.
- ❓ Обсъждане на ключовите 5 въпроса, които всеки кандидат за работа трябва да зададе, за да се убеди, че позицията отговаря на неговите очаквания. да преценят културата на компанията, условията на работа и перспективите за кариерно развитие.
- Всеки от участниците ще разбере как да се подготви, и съответно да се представи професионално по време на поведенческо интервю за работа.
- До каква степен и в какъв контекст са важни личностните харектеристики на кандидатите за работа.
Провеждане на онлайн срещи
- ⏰ Всяка от срещите ще бъде с продължителност 2,5 астрономически часа.
- В срещите участват всички участници в работилницата.
…..
📽️ Онлайн среща № 1: „Стратегия за кандидатстване и изготвяне на документи“ [27.10.2024 г.]
🎯 Цели на срещата:
Участниците ще разберат как да анализират обяви за работа, да адаптират CV-то и мотивационното си писмо спрямо конкретни позиции, и ще получат персонализирани съвети.
📋 Съдържание:
Анализ на обяви за работа: преглеждане на реални обяви за работа:
- Участниците ще споделят обяви, които ги интересуват, и на практика ще анализират какъв е профилът на идеалния кандидат, който търси компанията.
Адаптиране на автобиографиите и мотивационните писма на участниците спрямо обявите за работа, към които проявяват интерес.
- Практически упражнения – как да бъдат подчертани уменията, опита и силните страни на участниците, които най-точно отговарят на длъжността.
Съвети за дизайн на CV и мотивационно писмо
- Как се изготвят професионални CV-та и мотивационни писма, но и лесни и приятни за четене.
- Как можем да използваме ключови думи и фрази, които ще привлекат вниманието на специалистите по подбор.
Време за задаване на въпроси и работа върху казуси:
- Всеки участник ще има възможност да зададе въпроси, свързани с конкретни ситуации и ще получи обратна връзка.
…..
📽️ Онлайн среща № 2: „Подготовка и поведение по време на интервю“ [03.11.2024 г.]
🎯 Цели на срещата:
Участниците ще се научат как да се представят професионално на интервю, какво да очакват и как да се подготвят за поведенческо интервю за работа.
📋 Съдържание:
Зад кулисите – Как специалистите по подбор се подготвят за интервютата с кандидатите за работа:
- Как HR специалистите анализират позицията и създават въпросите за интервю.
- Какви качества и умения се търсят според обявената длъжност и как кандидатите могат да подготвят своите отговори.
- Кои са най-често задаваните въпроси по време на интервю за работа, защо се задават и какви отговори се търсят.
Подготовка за поведенческо интервю за работа:
- Обяснение на техники, с които участниците ще се научат да структурират отговорите си.
- Практически упражнения: Участниците ще се упражняват да отговарят на примерни поведенчески въпроси.
Провеждане на демо интервю за работа:
- Даване на незабавна обратна връзка по време на симулацията – как участниците да подобрят отговорите и поведението си по време на интервю за работа.
Личностни характеристики:
- Как личностните качества играят роля по време на интервюто.
- Практически упражнения, чрез които всеки от кандидатите ще оцени аргументирано личните ресурси, с които разполага.
Време за задаване на въпроси и работа върху казуси:
- Всеки участник ще има възможност да зададе въпроси, свързани с конкретни ситуации и ще получи обратна връзка.
…..
📽️ Онлайн среща № 3: „Оценяване на обявена вакантна позиция и подготвяне на въпроси, които всеки кандидат трябва да задава по време на интервю за работа“ [10.11.2024 г.]
🎯 Цели на срещата:
Участниците ще се научат как да преценят дали конкретни компании и обявени вакантни длъжности са подходящи за тях, както и какви въпроси трябва да зададат по време на интервю.
📋 Съдържание:
Анализ на подходящата работна среда:
- Практически упражнения – всеки от участниците ще идентифицира подходящата за тях работна среда.
- Как да разпознаете токсична работна среда още по време на интервюто за работа.
Ключови въпроси, които е необходимо да бъдат задавани по време на интервю:
- Всеки от участниците ще получи набор от въпроси, които е необходимо да зададе на интервюиращия, с ясна аргументация и обяснение за какво да бъдат внимателни и как да анализират отговорите, които ще чуят.
- Практически упражнения – всеки участник ще подготви и свои собствени въпроси, които ще бъдат обсъдени по време на срещата.
Финални съвети:
- Подготовка за преговори за трудово възнаграждение.
- Всеки участник ще има възможност да зададе въпроси, свързани с конкретни ситуации и ще получи обратна връзка.
🎁 БОНУСИ:
- Информация – как бихте могли да оптимизирате вашия Linkendin профил.
- Отстъпка за препоръка на приятел: ако участник доведе друг човек, който също се запише за работилницата, и двамата ще получат отстъпка и ще могат да се включат в работилницата само за 69 лв.
- Предизвикателства във Facebook групата по време на работилницата с награди-изненада.
- Месечни онлайн сесии по важни за участниците теми (след приключване на работилницата).
- Изграждане на общност и силни взаимоотношения.
📋 Цената на Работилницата е 89 лв.
Попълнете формата по-долу, за да се регистрирате като участник в Работилницата:
За мен:
Казвам се Галина Кацарска и съм HR обучител и стратегически партньор на моите клиенти по пътя към постигането на желаното от тях професионално развитие.
Практическият ми опит е в областите на подбора на персонал, изграждането на програми за въвеждане на новопостъпващи служители, проучване на удовлетвореността на служителите, администриране на трудови правоотношения в световно известни компании с търговски обекти, в които качеството, вниманието към детайла, резултатите и динамиката на ежедневието бяха критични фактори за успех.
Създател съм на авторски обучения в областта на човешките ресурси, които са вдъхновени и мотивирани от дългогодишния ми професионален HR опит. Всяко обучение е внимателно проектирано по начин, който позволява на обучаващите се да се справят със специфичните предизвикателства и пропуски, които съм забелязала и продължавам да забелязвам в реалната работна среда, работейки като външен консултант.
Подходът, който използвам в моите обучения е комбинация от теория и практика, като предоставям възможности на обучаващите се да приложат усвоените знания в реални казуси. Винаги се стремя да предоставям персонализирано обучение, което да отговаря на конкретните нужди и цели на всеки един обучаващ се. Предлагам индивидуални обучителни програми, осъзнавайки, че всеки човек има своето собствено темпо и начин на усвояване на информация.
Моят ангажимент е да обуча и да подкрепя моите клиенти в създаването на план за желаното от тях за професионално развитие, идентифицирайки липсващите им знания, умения и опит, и работейки върху тяхното придобиване и усъвършенстване. Съчетавам стратегическо планиране с персонализирани методи за развитие.
Свържете се с мен! На разположение съм за провеждане на опознавателна и напълно неангажираща среща с всеки човек, който проявява интерес към обученията, които провеждам, както и с тези от вас, които имат нужда от подкрепа по отношение на желаното от тях професионално развитие. Тази среща ще ни позволи да поговорим за вашите цели, очаквания и предизвикателства, и съответно как бих могла да ви подкрепя.
Очаквам с нетърпение да се запозная с вас 🕊️
Бихте могли да се свържете с мен чрез 📧 galinakatsarska@gmail.com или ☎️ +359 884 77 66 56
Страничните ми интереси са свързани с дигиталния маркетинг, SEO, обслужване на клиенти в търговски вериги и онлайн магазини (особено в областта на текстилната индустрия) и изграждане на дългосрочни взаимоотношения с тях.
В личен план страстта ми е Италия и всичко, свързано с нея.
С топли чувства,
Галина Кацарска