Преди да ми възложите изготвянето на Вашия Етичен кодекс, бих искала да си поговорим малко на тази тема.

Помислете за брандирането, над което сте мислили дълго, когато сте създавали Вашата компания.

razrabotvane-na-etichen-kodeks-1

Брандирането е маркетингов и комуникационен инструмент. Той касае органично, автентично и непрекъснато предаване на другите отговорите на важни въпроси за организацията:

  • Защо клиентите, потенциалните служители, партньори или друга публика трябва да ви вярват?
  • Защо се нуждаят от предимствата на това, което можете да им предложите?
  • Защо трябва да купуват стоките или услугите, които продавате?
  • Защо трябва да съчувстват и да подкрепят вашата мисия?

Сега го обвържете с представянето Ви като Работодател

Талантите, високо ценените служители, както тези, които в момента стартират кариерата си – провеждат предварително проучване на опциите си за нова работа/стаж и първото нещо, което правят преди да вземат решение за кандидатстване е да проверят фирмения Ви уебсайт. Когато на Вашия сайт няма въздействащо и убедително представяне на уникалните Ви предимства като Работодател – добрите кандидати, а и не само те просто преминават към други опции. Не си позволявайте да губите кандидати!

Добрата новина, е че на помощ Ви идва Етичният кодекс на фирмата, който се публикува във фирмения Ви сайт.

razrabotvane-na-etichen-kodeks-2

Какво могат да разберат кандидатите от него, а и Вашите потенциални клиенти?

  • Стила Ви на комуникация;
  • Принципите Ви за поддържане на публичен имидж;
  • Как вашата организация вижда своето място в големия Свят;
  • Начинът, по който оформяте организационните си послания към аудиторията;
  • Начинът Ви на „Пакетиране“ и „продаване“ продуктите/услугите на хората, така че да ги купят;
  • Вашата история – кои сте и какво искате да постигнете;
  • Конкретната Ви дейност – какво правите, за кого и с какви са резултатите, които искате да постигнете;
  • Какви ценности споделят Вашите служители;
  • Етичните Ви принципи;
  • Защо Вашата фирма е мечтаното работно място или как си го представяте;
  • И още много други важни неща.

Представянето Ви пред потенциалните кандидати чрез Етичния кодекс е инструмент, с който да ги стимулирате да кандидатстват, в случай, че се припознаят във Вас.

razrabotvane-na-etichen-kodeks-3

Обърнете внимание, че Дигиталният профил на Вашата компания би следвало да е в пълен синхрон с реалния, т.е. да потвърждава дейността, мисията, целите и ценностите Ви.

Дигиталният профил не се стреми да рекламира организацията, а по-скоро цели да гради имидж, да информира, да осигурява прозрачност на дейността, да разпространява резултатите от работата.

Важно е да се отбележи, че брандът на организацията се гради отвътре навън. Екипът трябва да познава и споделя ценностите, мисията, визията и да се самоидентифицира с тях. Те са органичните посланици на бранда Ви.

Галина Кацарска

HRBulgaria@hrconsultant.bg

Sign

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *