HR Consultant е бутикова агенция за подбор на персонал на територията на Република България.

agentsia za podbor na personal bulgaria-1

Услугите в областта на набирането и подбора на персонал са подходящи за:

  • компании, които нямат назначен Специалист, подбор на персонал, и имат нужда от експертно съдействие;
  • компании и колеги, които имат временна натовареност през определени периоди, и имат нужда от съдействие;
  • компании, които обмислят назначаване на вътрешен служител за целите на подбора на персонал, и биха искали да го обучат.

Ефективен подбор на персонал

Компаниите, които предприемат действия по подбор и назначаване на служители, без да притежават експертни познания и опит, най-често си задават въпроси, свързани с методите за ефективен подбор, различните начини и каналите за търсене на таланти.

📑 Предлагам ви да разгледаме едни от най-често срещаните въпроси, които споделят моите клиенти:

  • Ще успеем ли да идентифицираме критичните фактори за изпълнение на вакантната длъжност?
  • Как да преценим подходящите канали за търсене на кандидати, спрямо тяхното поведение, интереси и навици?
  • По какъв начин да идентифицираме ценностите и кариерните цели на кандидатите, които са в унисон с ценностите, мисията и визията на компанията?
  • Как да сключим психологически договор по време на интервюто за работа, така че и двете страни да споделят очакванията, които имат един към друг?
  • Как бихме могли да сме сигурни, че кандидатът не е успял да ни заблуди по отношение притежаваните от него знания и умения, по време на интервюто?

Всички тези притеснения са напълно основателни, тъй като грешките при набиране и подбор на персонал водят до загуба на време, пари, организационни ресурси, а и не само.

📑 Защо процесът по ефективен подбор на персонал, е толкова важен:

  • Хората, които са назначени и изпълняват подходящите роли за тях, са по-продуктивни;
  • Голямото текучество е проблем, както за забавянето на работните процеси в компанията, така и за нейната репутация;
  • Лошото решение за наемане на конкретен кандидат, би могло да доведе до стрес и конфликти в екипите.
  • Спестявате време и ресурси – наемането и въвеждането на нов служител отнема време, пари, ресурси и енергия. Замислете се, колко време отнема въвеждането на нов служител в компанията ви. В случай, че е допусната грешка, целият процес по набиране и подбор ще започне отначало.

Подбор на персонал, чрез ефективни методи

📑 За какво бихте могли да разчитате на мен:

  • На първо място, ще анализираме ситуацията, и ще обсъдим точния момент за увеличаване на броя на служителите в конкретния отдел. Спрямо анализа, ще ви помогна да вземете решение дали наистина имате необходимост от служител на постоянен трудов договор или от човек, който работи на свободна практика;
  • Ще създам длъжностна характеристика за търсената позиция, която ще бъде напълно съобразена с реалните задължения и отговорности на длъжността. Тези действия ще бъдат предприети, на базата на задълбочен разговор със собственика на компанията или мениджъра на отдела, както и със служителите в конкретния отдел, за да бъдат изведени критичните фактори за успешно изпълнение, в това число необходимите знания и умения, които е необходимо на притежава новият служител;
  • На базата на проведените разговори и извършения анализ – ще подготвя обява за работа. Ще взема под внимание поведението и навиците на потенциалните кандидати за работа, както и подходящите канали за търсене на работа, които те използват.
  • Преселекция на кандидатите;
  • Провеждане на първоначалните интервюта за работа – дистанционно интервю или във вашия офис;
  • Интервюирането и оценяването на кандидатите, ще се извърши на базата на предварително уточнени критерии за подбор на персонал. Ще използвам подходящи методи, съобразени със специфичността на длъжността,както и с цел оценяване на правдивостта на отговорите и мисловния процес зад информацията, която ни е предоставил всеки един кандидат;
  • Цялата информация от първоначалните интервюта, ще ви бъде предоставена структурирано и в надлежно оформен формуляр, който ще съдържа най-важната информация;
  • Заедно ще обсъдим силните страни и таланти на хората, с които съм се запознала, както и области, които се нуждаят от подобрение, спрямо изискванията на обявената от вас позиция;
  • Ще обсъдим най-подходящите кандидати и с членовете на екипа, към който ще се присъедини новия колега. Не бива да забравяте, че именно те могат да кажат най-добре – кой е човекът, с който ще станат съмишленици, и ще работят рамо до рамо в постигането на целите на компанията.
  • Ще бъда до вас, при провеждането на финалните интервюта, на базата на които ще вземете решение.
  • Ще изпратя предложението за работа на избрания кандидат, както и обратна връзка до кандидатите, които не са одобрени.

📑 През целия процес, ще можете да разчитате на професионалната ми експертиза. Ще работим в тясно сътрудничество, превръщайки се в доверени партньори. Ще ви помагам с насоки, и ще ви подкрепям на всяка една стъпка, свързана с валидирането на различните компетенции на кандидатите – професионални и лични, управленски и лидерски.

Личната ми мотивация, е да ви помогна в процеса на вземане на най-подходящото решение.

Свържете се с мен, за да обсъдим подробно всички детайли по съвместната ни работа. Контактите за връзка с мен са: ☎️ +359 884 77 66 56, 📧 HRBulgaria@hrconsultant.bg

📑 А сега, няколко думи и за мен:

Казвам се Галина Кацарска, както най-вероятно вече знаете.

Имам 11 години опит в областта на човешките ресурси, като през цялото това време съм се занимавала с подбор на персонал. Сертифициран професионалист съм от Българска асоциация за управление на хора; Сертифициран обучител, както и сертифициран кариерен консултант по международната програма Global Career Development Facilitator (GCDF).

Професионалният ми опит е в следните области на човешките ресурси: Администриране на служители; Разработване на политики и процедури, адаптирани за конкретна фирмената култура и нужди; Изграждане на политики за въвеждане на нови служители и подкрепа в процеса; Изграждане на менторски процес; Обмяна на знания, умения и опит между служителите на организацията; Оценяване на служители и кариерно развитие (идентифициране на силни страни и таланти, както и области, които се нуждаят от подобрение); Одитиране на трудови досиета.

Задълбочените ми интереси са в областите: фирмена култура, организационно поведение, изграждане на работодателска марка, обучение и развитие на служители/екипи.

Опитът ми в областта на подбора е в следните компании/индустрии:

  • retail компании;
  • административни, офис и бизнес дейности;
  • дигитален маркетинг и реклама (Facebook и Google експерти, copywriter-и, графични дизайнери и key account мениджъри);
  • igaming и казино индустрията (Affiliate мениджъри, Онлайн казино асистенти, както и CRM специалисти);
  • центове за обслужване на клиенти;
  • счетоводство, одит и финанси;
  • логистика и спедиция;
  • автомобили, автосервизи и бензиностанции.

За мен ще бъде чест и удоволствие да си подадем ръце, поставяйки здрави основи на бъдещото ни съвместно сътрудничество.

С уважение:

Галина Кацарска

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *