📑 Присъедини се към HR Mastery Hub: Обучения и Кариерна подкрепа в областта на човешките ресурси. Място, на което ще намериш подкрепяща и вдъхновяваща среда за развитие и учене.
Какво е виртуален асистент?
Виртуалният асистент е професия, която тепърва навлиза в България. Много от работодателите все още не са склонни да се възползват от нейните услуги, най-вероятно заради първата част от наименованието на длъжността, а именно „виртуален“, или може би от недоверие.
Живеем в изключително забързано ежедневие, и не би трябвало да се нагърбваме с всички рутинни задачи, които непрекъснато се увеличават.
Виртуалният асистент може да бъде от полза, както за фирми, така и за физически лица.
Виртуалният асистент е независим изпълнител, който предоставя административни услуги на клиенти, докато работи извън офиса на клиента. Виртуалният асистент обикновено работи от домашен офис или от място, което е избрал за работно помещение /пример: споделен офис/. Също така, осигурява сам и за своя сметка всички ресурси, които са му необходими.
Виртуалният асистент обикновено има няколко години опит като административен асистент или офис мениджър. Отличава се със способността да прави много неща успоредно. Често изпълнява множество задачи за различни клиенти/фирми, и се справя добре с тях, благодарение на добра организация, ефективност и добро планиране.
Защо компаниите работят с виртуален асистент
Наемането на хора, които заемат длъжността „Офис мениджър“, „Сътрудник онлайн търговия“ или „Оператор обработка на поръчки в електронен магазин“ поражда задължение на работодателя за заплащане на осигуровки, заплати, разходи за закупуването на оборудване (компютър, телефон, софтуер), болнични, отпуски, както и осигуряване на работно място в офиса.
Наемането на виртуален асистент е ключово решение за всеки работодател, тъй като сключва договор само за услугите, от които се нуждае. Не е нужно работодателят да отделя средства и време за обучение на нов служител. Това води до спестяване на от 4 до 6 пълни работни запалати, тъй като толкова време е нужно на човек да навлезе в работният процес на по-високо експертно ниво.
Предимства на работата с виртуален асистент
За клиента, едно от предимствата от наемането на виртуален асистент е гъвкавостта да сключва договор само за услугите, от които се нуждае. В зависимост от условията на споразумението някои виртуални асистенти може да получават заплащане според задачата, а други заплащане на час. За разлика от това, служителите в традиционна офис среда обикновено трябва да получават месечно възнаграждение, без значение, че в конкретни месеци не са имали натоварване за 8 часов работен ден.
За собствениците на малък бизнес наемането на виртуален асистент може да им помогне да освободят ценни часове, за да се съсредоточат върху развитието на бизнеса и генерирането на приходи. Също така, ползвайки услугите на виртуален асистент избягвате задачи, които са досадни и отнемат време.
Работата с виртуален асистент осигурява повече свободно време за развитието на бизнеса
Освобождавайки се от задачите, които изземат от времето ви и не носят желаната продуктивност, ви позволява да се фокусирате върху нещата, които са важни за развитието на вашата компания.
Баланс между работа и личен живот
Постигането на баланс между професионалния и личния ви живот е факт, благодарение на виртуалния асистент. Това е човекът, който ще ви освободи от онези 80% задачи, които не ви носят удовлетворение, печалба или напредък, и които ви пречат да се съсредоточите върху семейството или хобито си.
Спестява пари
Виртуалният асистент ще намали разходите ви, защото не изисква поддържането на работно място, нито специализирано обучение, осигуровки, разходи за транспорт и т.н.
Възлагането на част от вашите работни задачи на виртуален асистент, е според с вашите темпо и конкретни нужди.
Услуги, за които бихте могли да се обърнете към нас:
- Събиране, обработване и въвеждане на данни в специализиран софтуер;
- Изготвяне на справки и извлечения от базата данни при нужда;
- Въвеждане на данни в система, на база предварително дефинирани правила и времеви диапазон;
- Координация и контрол на логистичните данни на ниво артикул и на ниво доставчик;
- Ефективно комуникиране със служители от вашата компания, с цел предотвратяване на несъответствия при поръчки и наличности;
- Дава аргументирани предложения за имплементиране на нови продукти, с цел разширяване на номенклатурата;
- Въвеждане характеристиките на продуктите, текстово описание и цена на артикула в специализиран софтуер;
- Управление на съдържание в социалните мрежи;
- Създаване на артикулите в ERP система;
- Ръчно въвеждане на информация в система;
- Обработка на данни от баркод система;
- Следене и обработване на постъпилите онлайн поръчки; кореспонденция по електронна поща;
- Генериране на товарителници за транспорт на онлайн поръчките;
- Пазаруване на стока от доставчици.
Защо да доверите задачите си на нас?
Нашата мисия е да помагаме на партньорите си да постигат целите, които са си поставили, без усилие. Също така, да освободят време и ресурс, за да имат възможността да съсредоточат силите си в развитието на своя бизнес. Това, което ни мотивира е успехът на нашите клиенти и приносът ни за тяхното спокойствие.
Бихте могли да се свържете с мен на ☎️ +359 884 77 66 56 или чрез 📧 galinakatsarska@gmail.com.
С уважение:
Галина Кацарска